تهویه دستگاه استخراج ارز

تهویه دستگاه استخراج ارز

تهویه دستگاه استخراج ارز – امروزه در کشورمان استفاده از ماینر ها گسترش یافته و رمز ارز ها محبوبیت زیادی را بین عموم مردم پیدا کرده است. البته هر چند که این اتفاق نسبت به کشور های دیگر به نسبت با تاخیر بوده اما گسترش محبوبیت و استفاده از ماینر ها و ایجاد مزارع ماینینگ رشد بالایی داشته است. در این بین اما تهویه دستگاه استخراج ارز می بایست به صورت اصولی و مناسب تدارک دیده شود تا سلامت دستگاه های ماینینگ را خطر کمتری تهدید کند.

تهویه دستگاه استخراج ارز

برای تهویه دستگاه استخراج ارز دو موضع وجود دارد که قابل بررسی است، تهویه ماینر ها از دو قسمت اصلی تشکیل می شود که در قسمت ال تهویه خود ماینر ها بوده و در قسمت دوم نیز تهویه محیطی است که دستگاه استخراج ارز ها در آن قرار می گیرند. حال به بررسی هر دو قسمت می پردازیم:

[su_box title=”مطلب پیشنهادی به شما” style=”bubbles” box_color=”#0d5eff” title_color=”#000000″ radius=”15″]تفاوت ایرواشر با کولر آبی[/su_box]

تهویه دستگاه استخراج ارز -> درون دستگاه ها

تمامی دستگاه هایی که استخراج ارز را انجام می دهند ( به صورت عامیانه به آن ها ماینر نیز گفته می شود) ، به صورت پیش فرض درون خود تهویه هوا را انجام می دهند، حال این امر فرقی نمی کند برای کدام نوع از دستگاه ها باشد، دستگاه هایی که برای استخراج ارز هایی مانند بیت کوین به صورت مستقیم عمل می کنند یا ماینر هایی که کارایی آن ها در قالب کارت گرافیک می باشد. تهویه دستگاه استخراج ارز در قسمت اول پس به این صورت است که خود آن ها قطعات داخلی دستگاه را با هوایی که از محیط بیرون دریافت کرده خنک می کنند.

تهویه دستگاه استخراج ارزتهویه دستگاه استخراج ارز -> محیط استفاده

از آنجایی که عمدتا دستگاه های استخراج ارز به صورت تکی مورد استفاده قرار نمی گیرند و در هر محیطی چندین ماینر قرار می گیرد، به دلیل اینکه خود دستگاه ها تولید گرما می کنند و برای تهویه هوا، از هوای محیط بهره می برند از این رو در صورتی که دمای محیط به وسیله هواساز های خنک کننده پایین نیاید، تهویه هوا به درستی انجام نمی پذیرد و احتمال خرابی دستگاه ها بالا می رود. برای خنک کرد دمای محیط دستگاه ها به صورت کلی دو روش وجود دارد یکی از آن ها تولید هوای خنک بوده و دومی نیز وارد کردن هوا خنک به محیط و سپس خارج کردن آن می باشد.

تهویه دستگاه استخراج ارز با هوای محیطی

تهویه دستگاه استخراج ارز در روشی که می بایست هوا از محیط وارد شود، روش مناسبی نبوده چرا که وابسته به موقعیت جغرافیایی، دمای هوا در بیشتر شهر های ایران بالا بوده و  نمی توان خنکی لازم را به دستگاه های استخراج ارز برای تهویه مطبوع هوا تزریق کرد و تمامی هزینه های انجام شده برای فن و دیگر وسیله های تهویه مطبوع هوا بی ثمر می شود.

[su_box title=”مطلب پیشنهادی به شما” style=”bubbles” box_color=”#0d5eff” title_color=”#000000″ radius=”15″]ایرواشر صنعتی[/su_box]

تهویه مزارع ماینینگ با هواساز ها

تهویه دستگاه استخراج ارز با استفاده از هواساز ها گزینه بهترین نسبت به روش قبلی می باشد اما باید در نظر داشت که برای این امر نیز باید با توجه به مساحت مزرعه خود با محاسبه کردن دقیق میزان خنکی هوا و چرخش هوا در محیط، بهترین دستگاه هواساز را از میان انواع مختلفی که وجود دارد استفاده کرد. چرا که نوع خنک کردن هواساز ها با یک دیگر متفاوت می باشد.

وابسته به مساحت مزرعه ماینینگ استفاده از کولر آبی و یا حتی گازی ممکن است گزینه ایده آلی نباشد چرا که دستگاه هایی مانند ایرواشر ، زنت و یا حتی سوپر کولر وجود دارند که می توانند به صورت کاملا مهندسی شده و با محاسبات دقیق شدت جریان هوای مناسب با دمای ایده آل را برای تهویه دستگاه های استخراج ارز فراهم آورد.

شما می توانید با مراجعه به قسمت محصولات ایمن تهویه الوند انواع هواساز های مختلف را مشاهده نمایید و با تماس با کارشناس ایمن تهویه مناسب ترین انتخاب را برای محیط خود داشته باشید.

آخرین مقالات

خدمات ایمن تهویه

پیشنهاد ویژه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروشواحد خدماتکارشناس
طرح فروش اقساطی عیدانه ایمن تهویه الوند