تبلیغ کولر گازی در صدا و سیما ممنوع شد!

تبلیغ کولر گازی در صدا و سیما ممنوع شد!

به گزارش تسنیم:

مدیرعامل شرکت توانیر، مصطفی رجبی مشهدی، اعلام کرد: بر اساس تصمیم گرفته‌شده توسط شورای عالی انرژی، وظیفه جلوگیری از تبلیغ کالاهای با مصرف انرژی بالا و عدم تطابق با شرایط اقلیمی مختلف کشور به عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. وی افزود که این وزارتخانه با همکاری دستگاه‌های مرتبط، به خصوص سازمان صدا و سیما، اقدامات لازم برای ممنوعیت تبلیغات این نوع کالاها را براساس پیشنهاد‌های وزارتخانه‌های نفت و نیرو، و با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام خواهد داد.

چرا تبلیغ کولر گازی ممنوع شد؟

این تصمیم در حالی اعمال شده است که به طور متداول شاهد تبلیغات کولرهای گازی از طریق شبکه‌های مختلف صدا و سیما و گاهاً از طریق بنرهای شهری هستیم. در حالی که مصرف ۲۰ میلیون کولر آبی در کشور در فصل گرم سال حدود ۱۰ هزار مگاوات است، اما مصرف ۲۰ هزار مگاواتی ناشی از ۱۰ میلیون کولر گازی در کشور در فصول گرم سال مشاهده می‌شود.

در این شرایط جایگزین کولر گازی چه چیزی می‌شود؟

با توجه به هزینه‌های سرسام آور و مصرف بیش از حد برق و انرژی برخی از هواسازها مانند کولر گازی، در مقاله جایگزین کولر گازی اقدام به بررسی مزایا و معایب و بهترین دستگاه ممکن برای هواسازی کرده‌ایم که می‌توانید با کلیک بر روی جایگزین کولر گازی آن را مطالعه کنید.

آخرین مقالات

خدمات ایمن تهویه

پیشنهاد ویژه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروشواحد خدماتکارشناس